Om meg

Melhus/Hurum, Antarctica
Jeg er en Blogger på 20 år! jeg blogger om alt fra sminke til blod, svette og tårer! jeg tror kanskje jeg er tidenes peneste mann! muligens tidenes peneste.. jeg kommer til å tjene med styrtrik på blogging! bare vent! J

torsdag 26. august 2010

VOE my nemesis!

Vil bare si at VOE.Blæææægg.no eller hva i svarte den bloggen hennes er, er det mest bedritene PISSET jeg har sett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den bloggen er kanskje ikke tidenes peneste mann! og det sier sitt! stakkars jenta er 14 år, og har allerede oppnådd å bli ei såkalt DRITTKJÆRRING! hu er dritt ass! Hadde den jenta vært hitler hadde hun photoshoppa ihjel 6 millioner jøder! makan til traktorlesbe finner du ikke sør for polarsirkelen! Hun er ikke en idiot, hun er en idiard! sikker på at hun liker pizza også! AHHHHHHHHH kjenner jeg har mer lyst på ketsj mini dry mint chill, enn å se på det droget av et pisstryne! forbanna drittbefengte kvisetryne! brenn opp og brenn bort! Jeg syntes forresten at VG.NO er tidenes peneste mann!



V

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar