Om meg

Melhus/Hurum, Antarctica
Jeg er en Blogger på 20 år! jeg blogger om alt fra sminke til blod, svette og tårer! jeg tror kanskje jeg er tidenes peneste mann! muligens tidenes peneste.. jeg kommer til å tjene med styrtrik på blogging! bare vent! J

mandag 23. august 2010

litt sminke!

Jeg har blitt bedt om å teste den nye kremglossen fra Helena Rubenstein

Modellen heter full kiss  No. 01 Fiken Fatale 9.5g/0.33oz



Mitt førsteinntrykk var at detter var en meget glinsende og myk lipgloss, ikke rart i og med at den har en intens fuktighetsgivende formula. Jeg fikk umiddelbart fyldigere lepper av denne lipglossen noe jeg vanligvis ser etter i en lipgloss!
men det jeg likte best med denne lipglossen var at leppene mine ble så sinnsykt forførende samtidig som huden føltes bløt og komfortabel! gotta luv it! Jeg prøvde fargen Fiken Fatale og den komplimenterte hår og negler perfekt!

Før lipgloss




Etter lipgloss




V

1 kommentar:

  1. Så bra det endelig kom noe om sminke på bloggen din, Vegard ;) Mååå bare prøve denne lipglossen etter den fantastiske anbefalingen på bloggen din!

    SvarSlett