Om meg

Melhus/Hurum, Antarctica
Jeg er en Blogger på 20 år! jeg blogger om alt fra sminke til blod, svette og tårer! jeg tror kanskje jeg er tidenes peneste mann! muligens tidenes peneste.. jeg kommer til å tjene med styrtrik på blogging! bare vent! J

mandag 23. august 2010

kan man få aids av å blogge?

Dette er et spørsmål jeg daglig får av mine lesere.. Jeg kjenner kun 12 stk som har aids og kun 11 av de blogger!
så derfor konkluderer jeg med at faren ikke er overhengende, men den finnes!
1 forholdsregel jeg alltid følger er å ikke ha sex eller utveksle blod med bloggen.
hvis man ikke klarer å følge denne reglen så for guds skyld bruk beskyttelse! ødlegge/ kaste pcen etter hvert blogginnlegg i og med at Aids ofte spres via tastatur.
Hvis skaden allerede har skjedd så er det ingenting å være lei seg for, AIDS er gøy! har faktisk hørt rykter om at AIDS kan være tidenes peneste mann!  



Se så gøøøøøøøøy!:D:D



V

1 kommentar: