Om meg

Melhus/Hurum, Antarctica
Jeg er en Blogger på 20 år! jeg blogger om alt fra sminke til blod, svette og tårer! jeg tror kanskje jeg er tidenes peneste mann! muligens tidenes peneste.. jeg kommer til å tjene med styrtrik på blogging! bare vent! J

onsdag 25. august 2010

Agurk!

Agurk er konge! Når agurk kommer bort til d3g og skriker "WAZZAP?" da bør du føle deg kul og snill og sånt, hehehe! Agurk smaker dritt, men er også digg å spise på en måte! jeg HATER ikke agurk! Agurk er grønn, men også litt sexy! rart! agurk er pen og grønn, jajaja! jeg HATER deg hvis du HATER agurk! kan ikke jeg bare du bare spise agurk bare? Agurk fuck yeah!




Agurk er pent
Agurk er rent
Agurk er kult
Agurk får pult
Agurk er lang
Agurk er sang
Agurk er kaldt
Agurk er ALT



V

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar