Om meg

Melhus/Hurum, Antarctica
Jeg er en Blogger på 20 år! jeg blogger om alt fra sminke til blod, svette og tårer! jeg tror kanskje jeg er tidenes peneste mann! muligens tidenes peneste.. jeg kommer til å tjene med styrtrik på blogging! bare vent! J

torsdag 27. desember 2012

Litt om kvantefysikk og gulv av sibirsk lærk

Kjære bloggen! Det har gått et par dager siden siste, men det er kun fordi jeg ikke har vært hos frisøren. Sorry ass. Nå sitter jeg på Gardermoen og venter på flyet til Bergen. Det er ikke pent ass. Hjelper ikke å ha wifi på flyet når det er 25 minutter forsinket vett (Bjørn Kjos er søt). Jula har vært digg, nesten like digg som pils ( stjålet fra Twitter XD). Jeg skrev at dette innlegget skulle handle om sibirsk lærk og Kvantefysikk, men det var bare fordi det er populære tags på blogginga og fordi det gir en følelse av intelligens og rikdom. Er ganske smart og rik ass! Neste innlegg blir om noe enda rikere!

Vi blogges





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar